úterý 16. září 2008

Všichni lžou

Letošní léto do mého života vstoupila nová osoba. Pamatuju si, že to bylo jednoho pracovního dne v podvečer. Ležel jsem na gauči a koukal na obrazovku, přepínal programy a v tom se zjevil. Koukal na mě upřeně svýma modrýma očima, tvář mu zdobilo třídenní strniště a obličej měl zkřiven svým typickým sarkastickým výrazem. V tu chvíli jsem věděl, že budeme dobrými přáteli. Taky se kolem něj motala jedná moc hezká sympatický holčina, ale pak ho ani nevím proč opustila. Od toho dne, kdy jsem ho poprvé viděl, s ním trávím stejně jako mnoho mých kamarádů a známých pondělní večery a společně se smějeme jeho sarkastickým vtipům. Jmenuje se House. Greg House.


O Houseovi toho najdete na netu spousty. Já jsem se pokusil vybrat to nejzajímavější, co jsem našel, a teď se o to s vámi chci podělit.

Jestli vás baví Houseovi hlášky, tak je pro vás určená tato stránka. Najdete tady snad všechny slavné slovní přestřelky a výroky z tohoto seriálu.

http://cs.wikiquote.org/wiki/Dr._House

Zajímavé jsou pak taky stránky www.doktorhouse.net nebo www.drhouse.cz a pak hodně informací najdete samozřejmě na wikipedii.

Co najdete na YouTube?
Prvním videem je mírně upravená znělka.



Druhým je pak ukázka z kazety, kterou na casting americkým producentům poslal Hugh Laurie. Natáčel tehdy v Namibii a aby mohl roli získat pečlivě trénoval americký přízvuk. Dovedl ho natolik k dokonalosti, že si tvůrci seriálu opravdu mysleli, že je americkým hercem. Video natočil v hotelové koupelně a je na něm dialog mezi Housem a Cuddyovou z pilotního dílu seriálu, kdy po něm Cuddyová žádá, aby pracoval na pohotovosti. Ještě dodám, že o roli se tehdy ucházel i americký herec Patrick Dempsey, známý jako Derek Shepherd ze seriálu Chirurgové.



Mám rád svou nohu. Mám ji, co si dokážu vzpomenout.

P.S. Malý bonus pro ty, kteří stejně jako já zbožnují Cameronovou;) Zde a zde:) Užijte si ji!
P.P.S. Hlasujte v nové anketě, která se vztahuje k článku.

Žádné komentáře: