neděle 14. září 2008

Restart

Dlouho jsem na blog v podstatě nic nenapsal. Dílem za to mohla má vrozená lenost, dílem nedostatek nápadů, dílem prázdniny. Ale ty mi pravě pomalu končí a já jsem se rozhodl, že své zanedbávané dítě trochu oživím.

Nedávno mě má dobrá kamarádka požádala, jestli bych ji, když už studuju tu žurnalistiku, neposlal nějaké své články, co jsme třeba psali ve škole jako cvičení. A mě napadlo, proč je rovnou nedat k dispozici i ostatním mým kamarádům a známým. Nikomu je ke čtení nenutím a rozhodně se tady nechci nějak vytahovat. Jenom jsem si prostě řekl, proč by měli zůstat ležet v mém "virtuálním šuplíku" a týden co týden tu budu některé své zajímavé výtvory publikovat. Budu rád, když je okomentujete ať už pozitivně nebo negativně. Kritika od čtenářů je totiž pro autora to nejdůležitější!;)

Žádné komentáře: